Používám zkratky tsp. (lžička) a tbsp. (lžíce)
Množství ber s rezervou, přidávám od oka
Upozorňuji, že MÁLO sladím
Jo a tykáme si!! :-)))

26. března 2016

Trhanec z kukuřičného pola

Budeme potřebovat:

2 hrníčky kukuřičné mouky
2 hrníčky mléka
2 vejce
1/4 hrníčku cukru (třtinový/krystal)
špetka soli
kokosový olej


Všechny suroviny dobře promícháme a na 30 min. necháme odležet v lednici. Smažíme nejlépe na kokosovém oleji z obou stran - jestli se podaří. Pokud ano - GRATULUJI! Právě jsi posunul/a recept na vyšší level a podařilo se ti udělat z trhanců lívance či palačinky :)))
Já jsem hotové palačinky natrhala do misky, přidala jogurt, karob a mandle. Jsem prostě zvyklá na snídani z misky :))))

Recept jsem opsala, upravila jsem pro hrníčkovou metodu :)

Dobrou chuť :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat