Používám zkratky tsp. (lžička) a tbsp. (lžíce)
Množství ber s rezervou, přidávám od oka
Upozorňuji, že MÁLO sladím
Jo a tykáme si!! :-)))

11. února 2016

FlapJack podle AlzBeth


Budeme potřebovat:

150 g jemných ovesných vloček
50 g rozpuštěného másla
1 tsp. kokosového oleje
hrst vlašských ořechů
2 – 3 tbsp. datlový sirup
1 vejce

Já přidala ještě pár rozinek, trochu sezamového a lněného semínka. V některých receptech jsem našla i cukr, mně ale vyhovuje, když tyčinka není tolik sladká. Ingredience i množství lze měnit dle vlastních chutí. Já dala datlový sirup, protože mi v kaších nechutná a je potřeba ho zužitkovat. Určitě se hodí také med nebo jiné sladké pojidla :-)
Postup je jednoduchý, všechny ingredience smícháme (můžeme předem rozmixovat), napěchujeme do formy vyložené pečícím papírem a pečeme cca 20 min na 160 °C (horkovzduch).

Vyšlo mi to na 12 - 14 malých tyčinek, takže ideální svačinka :-)



Přeji dobrou chuť :-)



Ranní mlsání
V práci vždy při ruce


Žádné komentáře:

Okomentovat