Používám zkratky tsp. (lžička) a tbsp. (lžíce)
Množství ber s rezervou, přidávám od oka
Upozorňuji, že MÁLO sladím
Jo a tykáme si!! :-)))

17. února 2016

Tajemství mého úspěchu! Aneb proč jsem šťastná!

Ráda bych se s Vámi podělila tajemství svého úspěchu :-) Nikdy dřív jsem nad životem moc nepřemýšlela... Plula jsem životem jako ryba ve vodě a stačilo mi to. Není to tak dlouho a změnila jsem přístup k životu a hlavně k sobě samé! To je nejdůležitější, uvědomit si své vlastní já! Od toho se pak všechno odvíjí.
Přesto, že věci (zatím!) nejsou tak, jak bych si přála, jsem šťastná! A proč? protože jsem si řekla, že chci být šťastná, tak jsem se podle toho začala chovat! Učím se radovat se z maličkostí, mít ráda sama sebe, líbit se sama sobě, usmívat se v naprosto běžných situacích, hledat si na špatných věcech ty lepší stránky... Není to nic nového! Jsou to klasické rady, jak být úspěšným, ale kolik z nás takto radí ostatním a kolik z nás se podle toho řídí...?! Začni u sebe! Ty jsi to nejdůležitější co máš!
Už jsi někdy zkusil/a jít po ulici a usmívat se na kolemjdoucí? Víš, jak je skvělý pocit, když se ti úsměvy vrátí zpátky? Najednou je z "pokřiveného" úsměvu úsměv od ucha k uchu. I za takovou věc se dokážu pochválit a mít krásný den :-)
Proto, udělejte den krásný sobě i ostatním! Určitě se vám to (dřív nebo později) ve vlastní prospěch vrátí :-)
Přeji pěkný den a posílám jeden úsměv od ucha k uchu :-)

Srandičky s lomografem

Žádné komentáře:

Okomentovat